check lock tag facebook briefcase angle-double-left angle-double-right angle-left angle-right bank linkedin twitter star

Nieuw van SVOB: webinar Voorkomen en behandelen van klachten

18 maart 2021

Een klacht van een klant is niet leuk. Maar… een goed afgehandelde klacht kan zeker positief bijdragen aan het verbeteren van uw dienstverlening en klantenbinding. In deze webinar ‘Voorkomen en behandelen van klachten’ leren uw medewerkers hoe ze met klagende klanten om moeten gaan. 


Winwin
In een serie van 5 webinars van 1,5 uur (1 keer per week) leren uw medewerkers meer over bandentechniek en communicatie. Immers, met een goede technische kennis zijn uw medewerkers in staat de aard van de klacht exact op te sporen en met de juiste communicatieve vaardigheden kunnen zij de klagende klant professioneel te woord staan. Meer informatie over de inhoud van de training vindt u op mijnbandenbaan.nl


Doelgroep
De training is geschikt voor medewerkers die regelmatig contact hebben met klanten. 


Investering
Het brutotarief van deze training is € 670,- Na aftrek van de FCB-premie en de VACO-ledenkorting betaalt u slechts  € 305,- 


Inschrijven / meer informatie
Direct inschrijven kan via deze link. De eerste webinar start op 21 april aanstaande. Meer informatie over deze training vindt u op mijnbandenbaan.nl. Voor vragen: mail of bel ons: svob@kcleiden.nl of (071) 568 69 40.